Koszt dostawy w standardowych przypadkach (do 20 kg) jest stały - zgodny z wybraną formą dostawy.
Dla dostawy firmą kurierską DPD wynosi 18 PLN
Wszystkie paczki dostarczane są wybraną formą dostawy, wskazaną podczas składania zamówienia.
Paczka przechodzi następnie kilka etapów. Każdą zmianę statusu wykonujemy ręcznie. Jeśli Klient wybrał płatność online a dokonuje jej za pomocą poczty lub banku, system sklepowy zaznacza wpłatę jako niedokonaną. Każdorazowo w historii płatności musimy odnaleźć zamówienie i ręcznie zaakceptować płatność.
Gdy płatność pojawia się na koncie, status "złożone" zostaje przez nas zmieniony na "przyjęte do realizacji" - oznacza to odnotowanie płatności.
Kiedy mamy zgromadzoną większość przedmiotów - zmieniamy ręcznie status na "w trakcie kompletowania". Oznacza on, że rozpoczęliśmy pakowanie paczki, oraz że najprawdopodobniej zajmie nam to od 1 do 3 dni.
Jeśli paczka jest gotowa i wygenerowaliśmy list przewozowy pojawia się status "gotowe do wysłania" - zwykle paczka czeka na kuriera i w przeciągu kilku godzin zostanie odebrana i dostarczona na drugi dzień (o ile to nie jest dzień wolny, sobota, lub niedziela).
Gdy kurier odbierze paczkę staramy się zmienić status na "przesyłka wysłana" jednak w tym momencie paczka już jest zwykle w drodze do Państwa i następnego dnia pojawia się u Was.
Jeżeli natomiast nie odnotowaliśmy od kilku dni płatności - zmieniamy status na "oczekiwanie na płatność" - to lekkie przypomnienie, że z jakiś względów nie mamy żadnego potwierdzenia o płatności i jeśli nie pojawi się ona na naszym koncie, lub nie będziemy mieli kontaktu z Państwem - paczkę po kilku dniach anulujemy i zawartość koszyka wróci do puli dostępnych produktów.
Paczkę należy w obecności kuriera otworzyć i sprawdzić czy nic nie uległo uszkodzeniu. Jeśli stwierdzimy uszkodzenie produktów należy spisać z kurierem odpowiedni protokół.