Blog kategorie
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać kupony, zniżki, informacje o nowościach i promocjach.
Ważne informacje techniczne dotyczące naszej pracy, wysyłek i tego, że (uwaga, to niektórych zaskoczy!) jesteśmy ludźmi. 0

Wyjaśnienia - kilka słów na żywo z Facebook`a abyście Państwo mogli zrozumieć, że staramy się wysyłać paczki i realizować zamówienia tak szybko jak możemy, ale nie zawsze możemy zrobić to na drugi, trzeci dzień od zamówienia...
Zapraszamy do zapoznania się z filmem, pamiętając iż była to transmisja na żywo, bez montażu ...
...
Ps...sprostowanie korzystamy z kurierów DHL a nie DPD - przejęzyczenie  

czytaj całość »
Kronika Świateł - zamówienia 0

Szanowni Państwo

Pragniemy poinformować (i przypomnieć), że kalendarz Kronika Świateł sprzedawany był w "przedsprzedaży" o czym informuje czerwony napis na karcie produktu, oraz oznacza to jednocześnie iż produkt zostanie wysłany do Was w pierwszej kolejności gdy tylko przyjdzie z drukarni.

Wszystkie 100 wysyłek zawierających kalendarz, zostanie wysłanych najprawdopodobniej w najbliższym tygodniu gdy tylko otrzymamy produkt z drukarni i zatwierdzimy jego jakość.

Prosimy jeszcze o weekend cierpliwości :)

Dziękujemy!

Ps. Kolejne egzemplarze będą dostępne po dodruku w okolicach grudnia :)

czytaj całość »
Wakacyjne wysyłki 0

Przypominamy, że wszystkie paczki opłacone do końca lipca zostaną zrealizowane na początku sierpnia po naszym powrocie z Jury.
Jednocześnie informujemy, że paczki opłacone po 3 sierpnia zostaną wysłane po 14 sierpnia.
Dziękujemy za wyrozumiałość.
Udanych wakacji

Cedrowe Wzgórza

 

 

Nowy tydzień - nowe wysyłki 0
Rozpoczynamy pakowanie paczek i wysyłanie do Was!
Do kilkunastu (kilkudziesięciu...straciłem rachubę...) osób już dziś dzwoniłem z informacją o tym.
Ogromnie dziękujemy za Waszą wyrozumiałość i cierpliwość!
Dzięki temu jesteśmy przepełnieni spokojem, radością i napełnimy tą Mocą Wasze magiczne przedmioty :-D
Ogromne podziękowania, uściski i uśmiechy dla Was!

Czas wysyłki - ważne informacje 0

Szanowni Państwo,
(w związku z czasem oczekiwania na wysyłkę paczek)
W związku z ilością zamówień, związanych (jak podejrzewamy z naszą wizytą w Dzień Dobry TVN) pragniemy poinformować (zwłaszcza nowych Klientów), że dokładamy wszelkich starań do realizacji zamówień.
Nasza Pracownia jest mała, ilość tworzonych przez nas produktów, przedmiotów, mieszanek jest ograniczona. Jednorazowo możemy odlać kilka świec, przefiltrować kilka butelek oleju, czy rozpuścić kilka butelek atramentu. Każda z tych i podobnych substancji/mikstur/mieszanek wymaga odpowiedniego czasu przygotowania, a na pewno żadna z nich nie akceptuje przyspieszenia. Nie da się bowiem przyspieszyć macerowania ziół, stygnięcia wosku czy filtracji olejów. Próbowaliśmy. Proszę nam uwierzyć.
Jeśli chcemy zachować jakość, która nas wyróżnia, niestety musimy zachować także proces produkcji. Zaobserwowaliśmy bowiem, że nawet mała zamiana podczas dotychczasowo opracowanych procesów może zniszczyć cały cenny materiał.
Dlatego bardzo prosimy o cierpliwość. Jeśli oczekujecie Państwo dobrych produktów, do których przelaliśmy dużo Energii a nie frustracji - prosimy o wyrozumiałość.
W codziennym życiu przywykliśmy, że wszystko jest na wyciągnięcie dłoni. W dawnym świecie nie mogliśmy spowodować by jabłka szybciej dojrzały, róże rozkwitły, a kura zniosła szybciej jajka choćbyśmy nie wiem jak ją miętosili ;-)
Zdajemy sobie sprawę, że zwłaszcza dla naszych nowych Klientów czas oczekiwania tygodnia może okazywać się wiecznością.
W ten weekend uczestniczymy w targach, czasem braknie jakiegoś składnika i czekamy na jego dostawę (której czas jest niezależny od nas).
Dodatkowo prosicie o różne niestandardowe formy przesyłki: inni kurierzy, paczkomaty, paczka w Ruchu, poczta, za pobraniem, bez danych o sklepie...
Każda próba zmiany wydłuża czas oczekiwania, jeśli tych zmian dokona kilka osób - czas który jest jeden powoduje opóźnienia dla wszystkich.
Przypominamy jednocześnie, że jest nas tylko dwie osoby. I o ile kurier odbiera paczki wszystkie na jeden raz, o tyle specjalne udanie się do paczkomatu, generowanie listu dla jednej osoby zajmuje nam około 40 minut.
Prosimy zatem o cierpliwość. Ci z Państwa, którzy nas znają wiedzą doskonale, że jak trzeba potrafimy wysłać paczkę tego samego dnia jeśli tylko mamy produkty. Jednak jeśli niektórzy z Państwa mogą poczekać cierpliwie te kilka dni - będziemy ogromnie wdzięczni.
PS. Oczywiście standardowo staramy się wysyłać paczki w przeciągu kilku dni jak jest napisane i w przeciągu 2 dni docierają do Klienta (zwykle 1 dzień), jednak gdy jest ich dużo więcej pojawiają się opóźnienia o których teraz informujemy i przepraszamy za ewentualny kłopot.
Dziękujemy
Gabriel i Adrian
Cedrowe Wzgórza


...jeszcze kilka słów o statusach zamówień.
Każdą zmianę statusu wykonujemy ręcznie. Jeśli Klient wybrał płatność online a dokonuje jej za pomocą poczty lub banku, system sklepowy zaznacza wpłatę jako niedokonaną. Każdorazowo w historii płatności musimy odnaleźć zamówienie i ręcznie zaakceptować płatność.
Gdy płatność pojawia się na koncie, status "złożone" zostaje przez nas zmieniony na "przyjęte do realizacji" - oznacza to odnotowanie płatności.
Kiedy mamy zgromadzoną większość przedmiotów - zmieniamy ręcznie status na "w trakcie kompletowania". Oznacza on, że rozpoczęliśmy pakowanie paczki, oraz że najprawdopodobniej zajmie nam to od 1 do 3 dni.
Jeśli paczka jest gotowa i wygenerowaliśmy list przewozowy pojawia się status "gotowe do wysłania" - zwykle paczka czeka na kuriera i w przeciągu kilku godzin zostanie odebrana i dostarczona na drugi dzień (o ile to nie jest dzień wolny, sobota, lub niedziela).
Gdy kurier odbierze paczkę staramy się zmienić status na "przesyłka wysłana" jednak w tym momencie paczka już jest zwykle w drodze do Państwa i następnego dnia pojawia się u Was.
Jeżeli natomiast nie odnotowaliśmy od kilku dni płatności - zmieniamy status na "oczekiwanie na płatność" - to lekkie przypomnienie, że z jakiś względów nie mamy żadnego potwierdzenia o płatności i jeśli nie pojawi się ona na naszym koncie, lub nie będziemy mieli kontaktu z Państwem - paczkę po kilku dniach anulujemy i zawartość koszyka wróci do puli dostępnych produktów.
Dziękujemy.

czytaj całość »
Świece rytualne do czarów 10 pytań i 10 odpowiedzi. 1

 

 

10 PYTAŃ - 10 ODPOWIEDZI

Świece magiczne, do rytuałów,

na pieniądze, na miłość....

 

 

  • 1. Jakie świece do rytuałów? Gdzie kupić świece rytualną?

  • 2. Jaka świece do rytuału na pieniądze, przyciąganie bogactwa? Jaka świece na miłość, a jakie świece do ochrony i oczyszczania?

  • 3. Czy świece wypalać do końca? Czy muszę siedzieć przy świecy aż się wypali?

  • 4. Co robić z resztkami świec magicznych?

  • 5. Świece figuralne? Świeca kochankowie, świeca penis, świeca krzyż, świeca czaszka…

  • 6. Czy tylko świece woskowe do rytuałów?

  • 7. Magia świec a dni tygodnia.

  • 8. Świece dla znaków zodiaku.

  • 9. Czarna świeca

  • 10. Czym zapalać świece magiczne/rytualne? Zapalniczka czy zapałki, a może inna świeca?

  • Co znaczy gdy świeca się nierówno pali?  Świeca rytualna rozlewa się.

Rozpoczynamy krótki cykl w którym odpowiemy na najpopularniejsze zapytania dotyczące magicznych tematów.

czytaj całość »
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl